Mer från dopet

I söndags blev jag döpt i Vilhelmina kyrka. Jag hade på mig en jättelång klänning som gammelmormor har virkat. Det var ganska roligt att döpas, en konstig gubbe i vita kläder stod och sa en massa intressanta saker och sen hällde han vatten på mitt huvud. Efter den persen var jag ganska trött så när vi skulle börja fika berättade jag högt och ljudligt för mamma och pappa att jag ville sova. Då fick jag äta lite och tog en powernap och sen var jag glad igen.

dop   dop2

Jag fick en massa fina presenter och den finaste av alla var en rosa badanka som blinkar och kvackar. Jag kan inte hålla min för skratt när jag ser den. Den var från min tremening Elias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0