En regning lördag

Idag har vi gjort lite av varje. Tittat på nån affär här i närheten som mamma absolut skulle släpa med mig på. Där fanns det faktiskt lite saker som var ganska fina att titta på, om några månader kanske jag till och med kan leka med dom. Sen var jag själv med pappa medan mamma var och såg Harry Potter. Han lyckade få i mig lite konstig ersättning, men det ska ni veta, att den inte är god.

Sen fick jag följa mamma på bonnstadsfest och träffa en massa okända tanter. Fast Elin känner jag igen, jag brukar skratta åt hennes kort som sitter på kylen. Det var ganska spännande och dom fick mig att skratta några gånger. Jag och mamma åkte ganska tidigt för att jag blev trött. Och när man är trött så är det inte så kul att sitta fast i en bilstol när man helst skulle vilja ligga och mysa vid mammas bröst.

Nä, nu är det dagszzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0