Mmm...glass

Idag har jag fått smaka nåt som var jättegott...mjölkfri glass...ville aldrig att det skulle ta slut men tyvärr fick jag inte så mycket. Hoppas jag snart får smaka igen!

Glass

Glad

Idag har vi också varit i kyrkan där jag ska döpas på söndag och mamma och pappa lovade att dom skulle lära mig bordsbön och läsa bibeln för mig...det kan väl inte ha varit så att dom ljög i kyrkan?
Passade även på att göra det stora kalaset där inne, jag tyckte att det var så bra akustik.

Nu ska jag sova så jag orkar med min tremening Elias dop imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nämen är det inte gammelsmurfen jag ser! Fick han också vara med och äta glass. Va roligt! =)

2009-07-31 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0