Den gångna veckan

I veckan har mamma jobbat några dagar så jag har varit mycket med pappa. Det går ju lika bra det. Men i tisdags var jag och mamma och badade med Signe och Tess och deras mammor. Det är alltid kul att vara och bada men man blir trött! Jag somnade innan mamma ens hade hunnit få av mig badbyxorna. Sen var det inte så roligt att bli avduschad, ville ju bara sova.

bad

Sen så har jag börjat komma på att jag också har en röst och den använder jag ofta och högt, särskilt när nåt är spännande eller om jag är hungrig. Det börjar också närma sig att jag ska kunna krypa, jag övar varje dag och snart kommer jag nog på hur man gör. Det är inte så lätt, det blir mest att jag står på knä och gungar fram och tillbaka. Men vänta bara, snart får mamma och pappa se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0