Sovit hos mormor

Igår sov jag hos mormor, tror det är andra eller tredje gången, och det gick bra den här gången också. Vaknade några gånger men saknade inte mamma och pappa så särskilt mycket. Hade bara tappat ut tutten. Mormor skvallrade för mamma att jag hade varit lite vild igår och sprungit runt i gåstolen. Jag har kommit på hur man gör för att springa fort i den nu och det är ju jätteroligt att fara runt och dra i saker och äta upp viktiga papper.
Jag och momme var och hälsade på Pär och Lena igår och dom hade en jättesöt hund som var större än Max och väldigt spännande. Men Pär var lite läskig.

Jag har också sagt pappa för första gången för ett tag sen, så nu övar jag lite då och då. Snart kan jag prata flytande, vänta bara! Har också sagt Max några gånger...

I början var jag och Signe fotomodeller, pappa tog en massa kort på oss när vi hade några kostiga röda mössor på oss och vi fick leka med några lådor med roligt papper på. Såhär såg det ut:

jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0