Hos farmor och farfar

Nu är vi hos farmor och farfar och hälsar på. Vi kom igår efter en jättelång biltur men det gick bra, jag sov halva vägen och lekte resten. Vi var in och hälsade på gammelfarmor en sväng när vi var framme i Vilhelmina. Då var jag lite trött och tyckte i början att hon var lite ovanlig så jag blev lite lessen. Men innan vi for därifrån klämde jag fram ett leende =)

Farmor jobbade natt så jag träffade inte henne förrän idag. Men det tyckte jag var roligt, det var ju så länge sen jag träffade alla sist. Jag fick också vara själv med farmor och faster ett tag när mamma och pappa for iväg och handlade böjor till mig, dom hade visst glömt att packa det...

Imorgon åker vi hem igen, synd att vi inte kunde stanna lägre men mamma skulle visst jobba på måndag. Då får jag vara en hel dag med pappa...roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0