Första tanden tittar fram så smått...

När jag suger tag i pappas finger så tycker han att det börjar göra lite ont. Jag håller visst på att få min första tand, man såg den t o m lite granna. Drack lite vatten i ett glas idag och då klinka det till av tanden. Det verkar rätt intressant det här med tänder, synd man dreglar så mycket...Det gör ingenting iof då mamma och pappa är bra att byta mina blöta kläder.

Jag sover ibland bra och ibland dåligt på nätterna. När pappa söver om mig då jag vaknar första gånger så händer det att jag sover 6-7 timmar i sträck. Det verkar som om pappa kommer att få den uppgiften för en tid framåt. Mamma och pappa verkar så trötta då jag har varit vaken på nätter, jag är då inte det då jag vaknar på mornarna.

Har varit på öppna förskolan hela tre gånger den här veckan. Höll en pojke i handen för första gången *rodnar*

Dags för oss alla att sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0