Öppen förskola och bad

Nu har jag och mamma varit på öppen förskola flera gånger. Jag får träffa en massa kompisar och vi ligger mest och tittar på varandra. Elis med randiga tröjan var det jag höll i handen men mamma var inte redo med kameran då.

knuten  iris o signe

Det roligaste är sångstunderna, jag längtar bara till jag kan börja sjunga med. Efter öppna brukar jag vara väldigt trött. Ofta gråter jag i bilen på vägen hem om jag inte kan slappna av och somna. Vill ju helst ligga i mammas famn och sova.


Igår kom min kompis Signe och hennes mamma och hälsade på. Vi prommenerade från mormor till morfar och Signe somnade direkt men det kunde inte jag, Jag låg och tittade på träden och mamma. Fick åka i bärsjalen ett tag och det var så mysigt att jag somnade.
Sen var Signe så snäll att jag fick prova hennes hoppgunga och då fick hon prova min gunghäst. Nu har jag beställt en hoppgunga med mamma för det var så roligt.

hoppgunga1  signe1 


En annan rolig sak var att jag fick bada i mormors diskho när jag var där. Istället för min roliga badanka fick jag plaska med en stor plastsked och det var ju lika roligt! Imorgon är det mitt fjärde babysim, hoppas jag kan visa nån bild därifrån sen också. Det är jättemysigt, varmt och skönt vatten, många andra bäbisar och roliga leksaker =)

bad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0