Ta inget för givet

Idag bestämde jag mig för att överraska mamma och morfar. Jag är ju inte så förtjust i att åka bil i vanliga fall, särskilt inte när vi åker hem efter en dag i stan, men idag så satt jag och roade mig själv, pratade och till och med skrattade hela vägen! Det var så roligt att se mamma och morfar när dom var så förvånade. Man får ju se till att dom inte brjar ta nåt för givet!

Ikväll kom några ovanliga farbröde och såg hockey med morfar, Rolf och Sören hette dom visst. Det tyckte jag var roligt. Jag fick se första perioden för mamma och det var min första AIK-match. Heja AIK! Men höjdpunkten på kvällen var när jag fick sitta hos Rolf och äta en god majskrok med hela ansiktet

krok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0